NARROWCASTING STOEPBORDEN


Romeo Delta introduceert een nieuw narrowcasting-stoepbord, dat zorgt voor een hoge attentiewaarde van de boodschap bij de doelgroep! Met narrowcasting kun je op maat content aanbieden aan de ontvanger. Je benadert de doelgroep met TV-monitoren op een specifieke plaats en op specifieke momenten.
We maken gebruik van DS software, waardoor het scherm zowel online als via UBS op afstand bestuurd kan worden en dat u volledig zelf kunt bedienen (Content Management Systeem). Via de gebruikersvriendelijke interface kun je eenvoudig, flexibel en direct zelfstandig werken met het product. Het stoepbord kent een verticaal scherm, is verrijdbaar én waterdicht! Het stoepbord wordt standaard in het zwart afgeleverd. Het kan echter customized afgeleverd worden in gewenste huisstijl kleuren en logo. Ook kan worden gekozen voor een stoepbord met ‘stand-alone accu’ (± 14 uur).
Narrowcasting is het door middel van audiovisuele displays benaderen van een of meer specifieke doelgroepen, op een specifieke plaats en op specifieke momenten. De bedoeling is dat de content zo veel mogelijk op maat is gesneden voor de ontvanger.
Binnen onze informatiemaatschappij is de veelheid aan beelden en boodschappen een gegeven. De uitdaging is dan ook om adequaat de informatie te filteren waardoor de ontvanger beschermd wordt tegen een stortvloed aan informatie die niet relevant is. Als brenger van de boodschap wil je meer zekerheid hebben over het bereiken van de juiste doelgroep.
Belangrijk is om vooraf te bepalen wat de doelstelling is: wat wil je met de inzet van narrowcasting bereiken? Wil je het imago versterken, de binding met de doelgroep verbeteren, de wachttijd verzachten of informeren over actualiteiten?
Voor meer informatie of een oriënterend gesprek, kun je contact opnemen met ons.