0544 - 352235 | info@romeodelta.nl

GRATIS UW EIGEN MAGAZINE

Wilt u de regionale bevolking informeren of uw klanten, bezoekers, personeel of relaties laten weten dat u een nieuwe dienst/product heeft? Of heeft u iets te vieren of wordt er iets geopend? Dit zijn allemaal redenen om een gratis magazine te laten realiseren, bijvoorbeeld huis aan huis. Print media zijn ook in 2016 nog steeds uiterst effectief als binder. Ook in het digitale tijdperk zijn print media niet weg te denken! Met print media creëert u verbinding, loyaliteit en vertrouwen bij uw doelgroep. Een magazine geeft ruimte voor achtergrondinformatie en heeft een professionele uitstraling. En dat kan nog GRATIS ook!

Romeo Delta neemt u het werk uit handen. Bij het realiseren van een relatiemagazine is het belangrijk te weten wie uw doelgroep is, wat u wilt bereiken, via welke communicatiekanalen u het meest effect heeft en welke boodschap u wilt communiceren. Romeo Delta inventariseert samen met u de behoeften en stelt daarna een communicatieplan op voor uw eigen relatiemagazine. Samen kijken we naar de voor u beste wijze van verspreiden, de papiersoort en de inhoud. Bij een relatiemagazine kunt u kiezen voor mede- of gehele financiering door artikelen of advertenties van derden opnemen. Hierdoor zijn print media niet duur! Romeo Delta verzorgt bovendien de advertentieverkoop voor uw relatiemagazine.

Voor meer informatie over onze kosteloze (zorg)magazines of kranten, klikt u HIER. Wij informeren u graag over de opties en mogelijkheden!

Onderzoek folderPAPIEREN FOLDER BLIJFT ONVERMINDERD POPULAIR
Ondanks de grote groei van de digitale folder, weet de traditionele folder zich goed staande te houden. Wel 61% van de Nederlanders leest alleen de papieren folder. Zij doen dit om op de hoogte te zijn van aanbiedingen maar ook ter ontspanning, vooral in de avonduren. En ze worden er actief van: meer dan 80% komt in actie na het lezen van een papieren folder.

NEDERLANDERS KUNNEN NIET ZONDER DE FOLDER
96% van de Nederlanders leest wel eens een folder, dit zijn in totaal 12,7 miljoen mensen. Ze lezen ‘m niet alleen, ze willen ‘m echt graag ontvangen.
53% van de Nederlanders zou de folder zelfs missen als deze niet meer zou verschijnen. Gemiddeld besteden zij 17 minuten per week aan het lezen van folders.

FOLDER ZET AAN TOT ACTIE
Lezers van folders blijven graag op de hoogte van de aanbiedingen die erin staan. Met effect, want 49% koopt regelmatig een product uit een folder. Daarnaast worden de digitale folders via apps en verzamelsites (zoals Spotta.nl en reclamefolder.nl) gebruikt om producten met elkaar te vergelijken. 34% van de lezers doet dit.
Pagina's van WEBDL_NOM_Folder_Monitor_onderzoeksrapport_2015

BEREIK FOLDERS
10,7 miljoen Nederlanders hebben geen drukwerksticker. In totaal hebben de papieren folders een netto bereik van 85%. De digitale folder heeft een netto bereik van 29%.

Klik HIER als u het volledige bereiksonderzoek  voor folders wilt ontvangen.

Daniël Schmitz | 16 februari 2016

BRON: NOM Folder Monitor

Ons team

Het team van Romeo Delta bestaat uit een hechte, toegankelijke en enthousiaste groep communicatie- & mediaprofessionals. We beschikken over een krachtig netwerk van offline en online specialisten, die wij inventief en praktisch met elkaar verbinden. Samen gaan we voor de hoogste resultaten bij onze klanten.

Contact